Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 27.06.2010, 22:00
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Kävi jo pari sekunttia......, no hyvä niin. Tarjoo vaan heti reilusti kaasua koneelle, ku edes yrittääkään käymään. Meinaan jos on pakkasella hyytynyt ja jostain syystä olis suodattimien ohi päässy sitä hyytynyttä naftaa johonki kivoihin pieniin väleihin, niin semmonen parafiini klöntti, vai mitä se nyt on, niin haitata naftan kulkua edelleen! Vaatii meinaan yllättävän paljon lämpöä se tatina liuetakseen takas naftaan. Eli vaikkaisin jotakin tukosta jossain. Starttaamaan vaan ja kaasuläppää pystyyn, niin luulishan sen siitä hörähtävän Oma viimeisin hankinta, eli Ratsuni patrolli oli kans alkuun nahkee lähteen käymään, ku oli pari vuotta seissy. Hörähti, mut halus monesti heti sammua, kunnes opin, että kunnolla petaalia, ku starttaa ja käytteli lämpöiseks hetken. Nyt kun enempi käynnistelly, niin pelaa ku enkeli
Kyllä on pidetty kaasupohjassa.
Mutta tuppaa heti sammumaan kun vähän aikaa käy.
Parhaimmillaan kävi yli 5min eilen.(reiluilla kierroksilla käsikaasun kanssa)
kun samalla ilmailin suutinputkia...
Sitten se vain välillä sammu.
Ja missään vaiheessa ei yrittänyt edes pysyä tyhjäkäynnillä.
Kun ei ole varmaa tolle koneelle kauhean hyvä jos sitä huudattaa kauan ja
sitten sammuu välillä.
Menee vielä turbo/kansi paskaks, kun ei pääse "jälkikäyttämään pienillä kierroksilla.
Ajattelin tilata käytetyn pumpun siihen mikä pitäis pelata.
Ni kattelis tota vanhaa pumppua sitten paremmalla ajalla...
Onko tossa pumpun vaihos mitää ihmeellistä?
Kun ei ole koskaan tullu vaihettua.
Kampiakselin merkki kohdalleen ja pumpulta kanssa.
Ni eikös se sillon pitäis olla oikeassa?
Vastaa lainaten