Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 21.06.2010, 22:13
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
mites tossa kolmilinkissä pitää panhard olla suhteessa ylätukivarteen? siis jos ylätukivarsi on vaikka kuskin puolella kiinni niin pitääkö panhardin kiinnike olla akselissa myös samalla puolella? näin ainakin näyttäis olevan esim. TG:n setissä.
Sinne ylemmän tukivarren puolelle se sikäli menee kätevästi että ei tarvitse korkeaa kiinnitysjalkaa tehdä erikseen panhardille. Kiinnitys about siihen ylemmän varren eteen.
Jos on hydrauliohjaus, niin sillähän ei ole väliä että kummin päin se panhardi on.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
tuli tuubasta vastaa tällanen http://www.youtube.com/watch?v=fEhlM...ext=1&index=31

kuinkahan tällasessa pysyy akseli sivusuunnassa paikallaan kun tukivarret aika samansuuntaisesti ?
Kyllähän tuossa näyttää nuo punaiset varret olevan rungon puolella kapeammalla verrattuna akselin puoleen. Näyttää olevan kuitenkin sen verran mieto kulma, että miten hyvin sitten oikeasti tukee sivuttain?

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten