Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 21.06.2010, 09:25
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

ei ole mekaanista yhteyttä tulosssa ohjaukseen. pahhardtanko kyllä näillä liikeradoilla siirtelee akselia jonkun verran, vaan kyllä siellä sellanenkin tarvittaessa mahtuu olemaan kuten tälläkin hetkellä on y-linkin kanssa.

mites tossa kolmilinkissä pitää panhard olla suhteessa ylätukivarteen? siis jos ylätukivarsi on vaikka kuskin puolella kiinni niin pitääkö panhardin kiinnike olla akselissa myös samalla puolella? näin ainakin näyttäis olevan esim. TG:n setissä.

mikäs jottei rangetyyppistä yläkolmiota ei "kelpuutettu", onko siinä jotakin sellaista huonoa jota kolmilinkissä ja nelilinkissä ei ole?


tuli tuubasta vastaa tällanen http://www.youtube.com/watch?v=fEhlM...ext=1&index=31

kuinkahan tällasessa pysyy akseli sivusuunnassa paikallaan kun tukivarret aika samansuuntaisesti ?

Viimeksi muokannut lepoantti : 21.06.2010 11:57
Vastaa lainaten