Kiitokset kaikille järjestelyissä mukana olleille! On se vaan hienoa kun jaksaa näillekin alueille kisoja järjestää, puitteetkin erittäin hyvät.
Tärkeintä varmaan olisi jatkossakin kaikki kynnelle kykenevät mukaan vaikka vähän kevyemmelläkin mielellä jotta
osallistuja määrät pysyivät järkevinä ja mahdollistaisivat järjestämisen myös jatkossa. Ei näitä ajomahdollisuuksia ole yhtään liikaa. Itse sääntöihin en ota kantaa, hyvinhän tuo toheltaminen onnistui noillakin säännöillä, pisteitä tultiin hakemaan ja niitä myös saatiin. Kiitos Marjoniemelle kun kerroit vasta 6:lla portilla ettei olla suunnistamassa, tais olla taktinen veto
Itse kisaan olen miettinyt miksei se eteneminen onnistunut kuin kanssa kumppaneilla modisarjassa. En siitä muuta eroa ole löytänyt kuin että meillä oli ainoana tuulilasi. Se on varmaan tuolla alppi-ilmastossa tuo tuulen nopeus sitä luokkaa et tuo tuulenvastus kaatoi meidän mahdollisuudet. No tietenkin vielä tuo peukalo keskellä kämmentä tietysti vähän haittaa kun tuossa urakka nupissa ei ole peukalolle reikää. Lipes ote monessa tärkeässä kohdassa, eikä ollut nippusiteitäkään mukana.
Loppujen lopuksi; ensivuonna uudestaan jos järjestetään ja kerralla protoon oltas oltu 2:a. tänä vuonna.
Suorat akselit on pop.
-axo