Näytä yksittäinen viesti
  #58  
Vanha 20.06.2010, 10:38
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.561
Perusasetus

Sen verran kehitys on kehittynyt että Ilomantsissa käydyn safarin jäljiltä oli panhardtanko ja toinen alempi pitkittäistuki vaihteeksi poikki ja kattoteline irti lopullisesti.

Ne kun sai kuntoon niin 8h Pikkuhimalajassa Ristiinassa taas meni pitkittäistuki poikki ja panhardi solmuun. No onneksi venäjällä tekeevät niitä lisää...

Toinen kiusa oli semmoinen puun karahka mikä päätti hyökätä etumaskin läpi syyläriin ja puhkaista sen. Sillekkin ongelmalle pitää tehdä jotain, jonkinlainen verkko tukevammasta malmista suojaamaan tuotakin kohtaa ei varmaan olisi pahitteeksi.
Pitää tässä aktivoitua ja laittaa tuo uudemman nivan syyläri paikoilleen tossa samalla kerralla.

Uusin lelu mikä piti saada oli ComeUp 9.5 vinssi keulille. Nyt kun on opetellut näillä kiinan pelaamaan niin ei se Offroadtarvikkeen suuri päällikkö valehdellut sanoessaan että se olisi kuin mersulla ajelisi, toiminta ja nopeus olivat sen verran eri planeetalta.

Alkuperäinen takapenkki saa myös häädön tuolta kyydistä ja tilalle tulee yksi penkki apukuskin puolelle ja tilaa varustelaatikolle. Myös sponsorituotteena tullut takalasin tummennuskalvo saa lähtötuomion, haittaa se sen verran näkyväisyyttä.

Himalajasta tullessa käytettiin Niva puntarissa eli kisakunnossa ilman kuskeja ja takapenkkiä, tankki täynnä, suohutut panssareitten päällä auto painaa 1440kg. Eli on sitä jostain kiertynyt pikkuisen ylimääräistä malmia lisää.
Vastaa lainaten