Syskyjärven Suomileiri
Jyllen huoltoa
Hajonnut boksi ja vetarin pätkä
Terolla oli volvon taka-akseli matkassa ja siitä lainattiin uusi boksi taakse.
Väsyneitä kilpailijoita
Illan ratoksi käytiin vesiputouksella ja takasin ajettiin osin jotain edellisenä päivänä ajettua TR-2 pätkää.
Iltanuotiolla
Rehtori on tasapainoinen ihminen vaikka hieman aikasemmin tuliki jo turpaliitoa alas vesiputouksen portaikkojen viertä.
SS-8 Petsevara Hills eli Pötsövaaran mäet Harlussa.Volvo tulee ajallaan ja ajamalla maaliin. Pätkälle ei oikein päästy kattomaan kuin yhden peltotien varteen.
Tarkoitus oli mennä vielä syskyn camppiin yhdeksi yöksi ja aamulla siirtyä yli 200km siirtymä viimeiselle pätkälle kaukolan kupeeseen. Päätettiin vetää oma cämppi lähemmäksi pätkää ja niin oli päättänyt moni muukin tehdä. En ymmärrä miksei Hiitolan leiriä ollut nyt. Hyvä idea on ettei joka päivä tarvitsisi leiriä purkaa ja kasata mutta mitä järkeä on jos leiristä joutuu sitten lähtemään aamu yöstä matkaan että ehtii seuraavalle pätkälle.
Illalla leiripaikkaa etsiessä Jopalta repesi panhard akselista irti ja taas sai harrastaa optimahitsausta.
Todellinen toyotamiehen miljoonalaatikko
Aamulla lisäpuuhaa aiheutti auton sisään jääneet avaimet ja ovet tietty lukossa. No onneksi entiset nuorisorikolliset tiirikoivat kohtuu nopeasti oven auki.
Viimeinen pätkä SS-9 beavers and the stone-pit
Eli hautausmaalta "jezin reikä" suolle, trial kalliot ja päätös sähkölinjalle jossa pettymykseksemme ei pientä suon pätkää ajettukkaan.
Mönkijät kovilla. Ainakin kolme tälläistä suklaajunaa samassa paikassa. Aina oli eturipustus korkannut.
Nivasta oli ilmeisesti etuvetoa antautunut jo aikaisemmin ja tähän petti myös takapää paukkeen kera.
Volvo ajamalla maaliin. Jiihaa!