Nyt on tutkittu.
laatikon jäähdyttimen letkut kun otti irti käydessä niin ei tuu öljyä
ei muuta kun laatikon öljypumppu esiin
moottori mahtui nousemaan keulaputkien välistä juuri ja juuri.
laatikko tulikin sitten avattua paikallaan ja vikahan sieltä selvisi
turbiinin kaula on soikea ja se on pyöriny nahkoinaan pumpun rattaalla
pumpun ratas on halki ja hahlot kulunu pyöreiksi, liukulaakeri paskana
ratasta tutkiessa on mahdollista että se on jo aiemmin laitettu väärinpäin, koska
toisella puolella on 3-4mm olake eli ratas olisi tullut syvemmällä turbiinin kaulalle
vaihteisto korjaajia etsiessä ja asiaa tutkiessa selvisi että c-3 laatikko ei käy suoraan tohon koneeseen turbiinilta
turbiini on tehty a4ld:n ja c3:sen turbiineista joten sitäkään ei suoraan löydy uutta
laatikon olisi saanut kuntoon kiireellä mutta euroja olisi palanut..
joten nettiautosta se sitten lähti...
pistetään sinne sitten eurofoordin tilalle vajaa GM tuote.
ja testiä että se pelaa

hiukan harmittaa että just kun sai moottorin kiertää niin ei kerenny testaa kuinka se olis autoo liikuttanu