Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maze
olekkos muuten säätänyt tuon kaasuläpän asennon tunnistimen? vai nakannu vain paikalleen? pystykö sitä edes ho:sa säätämään.
|
Jäi sellainen käsitys, että tuota ei saa tässä säädettyäkkään, mutta kuihan mahtanee olla? Toisaalta vika oli samana myös ennen tuon vaihtoa.
Suuttimen toimintaa hieman myös pohtinut ja tosiaan niitä vikoja tuntunut olevan. Jos ei muuta, niin sitten aletaan jo noitakin testailemaan ainakin silmämääräisesti. Kait jotain näkee, jos suihkii johonkin kuppiin vain?
Kaasuläpän ja kotelon puhdistelin Kent:n aineella, joka aukaisee/puhdistelee noita suuttimiakin, kun ruiskuttelee koneen käydessä imusarjaan, mutta ei mitään kummempaa muutosta tapahtunut.
Loppukaneettina:
Tulpat, kansi+pyörijä, tulpanjohdot, suodattimet, nesteet ym mahdollinen ja mahdoton tuli vaihtettua, kun alkoi pako Vaasasta ja mitään ei uskaltanut riskeereta. Tuon vian kun olisi tehnyt lähtöpäivänä, niin olisi saattanut olla jo murheellisemmat ajatukset, kun toivo paremmasta olisi haihtunut aivan nenän edestä pois