Jaa-a, liekkö tuo tyhjäkäyntivärkki särki/jumissa kuitenkin.
Anturitiedot MAP, lämmöt jne ovat kuten pitääkin, toki nämä mitattu vain anturilta. Tyhjäkäyntivehettä putsailin viellä lisää ja hieman se alkoi parantua.
En ohjeita kummemmin katsellut viellä, mutta voihan tuota viellä irroitella ja kait se kestää CRC:llä liotella. Riippuen mitä mahtaa taas uusi maksaa.
Ilmavuotoja ei mistään vastaan tullut ja kaikki alipaineletkut oli irti imusarjasta ja tulpattu lähdöt, joten ne nyt alkaa olla pois laskuista. Tosin löytyi sentään muutama särki mennyt letku esim. sinne alipainepallolle menevä, mutta eikö sen letkun rikkoontumisen pitäisi vaikuttaa noihin kaikkiin alipaineella toimiviin, eli vakkari, lämmitys ym?
Lisäyksenä sen verran, että tulpat ovat toiselta puolelta valkoiset ja toiselta tummat. Jos oikein tuota tulkitsee, niin on laihalla ainakin, mutta myös sytytys pulmia..
Viimeksi muokannut pt. : 06.06.2010 20:04
|