Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VW Taro
Ei tos ole vielä pahat sähköt itsellä oli asennettu kaikkee keskuslukitusta, lisämittareita sun muuta ylimäärästä ja kyl oli sit palanutkin. Itsellä kans 1500 ladasta kone vaihdettu. Onnea projektiin..
|
Onkos se kierroslukumittarin yhteydessä oleva punainen merkkivalo latauksen valo vai mikä... Siinä on niinkuin kaksi maadoituksen symbolia vastakkain.. Vai onko se keskitasauspyörästön lukon tuikku... Perskeles, kun ei ole ikuna tarvinnut tuollaisia(kaan) miettiä.
Se ei meinaan sammu.. Siinä mittarin yhteydessä on oikealta lukien ryyppy, se mikälie ja kolmantena vasemmalla käsijarru..
Sitten kojetaulussa on kaksi keltaista valoa.. Mitä ne on? Toinen (oikeanpuoleinen) palaa sytytysvirran kytkemisestä koko ajan, myös auton käydessä ja toinen ei lainkaan.
Hetki sitten hermostuin Kurskin käyntiongelmaan.. Käynnistäessä vakiokaasarilla hörähtää komeesti ja käy hetken. Sitten sammuu. Oli imu päällä tai ei.. Kaasutti tai ei.
Nyt koneen päällä makaa Weber-merkkinen bensaletkun laajentuma ja hienosti pöräjää.