X-työnjohtajana voisin kertoa vaikka maailman tappiin vikoja, mutta tässä muutama:
- Visko nelivedosta kajahtaa helposti, koska takapään välitys melkosesti tiheempi kuin etupäässä (ja kuluttaa takarenkaita suht paljo sen takia)
- Kardaani kärsii samasta hommasta, ja tukilaakerit todella ihania vaihdettavia...
- eikä se takaperäkään siitä oikein tykkää... JOS UUSITU, niin tulee aina uudempi perä ja sit kestää!!!
- niin ja nelivedosta vielä IRD, eli jakovaihde menee rikkivikasex kun visko kajahtaa! Ja tietenkin sen perän takia
- lämppärin kenno on joskus varmaankin vuotanu, mutta on messinkiä ja helposti korjattavissa itte
- jos on vuotanu, niin puhaltimen moottori saa kurat selkäänsä ja sitten se kajahtaa (500€)
- takalasinpyyhkijä paukahtaa hianosti pakkasella poikki!
Ja on siinä hyvääkin:
- moottori (nimenomaan 2.0Tdi) on pomminvarma kone ja halpa huollettava, MUTTA LAISKA!
- vaihteisto kestää kovempakin ruoskintaa
- autossa AINA HDC, eli alamäkihidastin
- jarruissa tehoa piisaa, on melkoisesti "ylimitoitettu"
- helppo korottaa
- osia englannissa hyvin ja oikeassa paikassa TODELLA HALVALLA!!!
- kytkin kestää vetää vähän pahemmissakin paikoissa, eikä savua välittömästi
Ja kaikkein paras:
- nopeusmittari on sitten just ihan kilometrilleen tarkka...