Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.06.2010, 21:01
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Päivityksenä "loistavaa" palvelua paikallisesta merkkiliikkeestä:

Takajarrusylintereiden (tai mäntien/tiivisteiden) saatavuuden selvitys vei lähes koko päivän, ja tuloksena oli tyly "jaappanin tilaus" tuomio. Olin aika hämmästynyt, erittäin normaali kulutusosa, ja tilauksesta tulee parhaassa tapauksessa kahdessa viikossa, mutta että helposti menee kuukausikin.

En oo merkkiliikkeestä piiiiittkään aikaan hankkinut juuri muuta kuin porttaalien osia wetteriltä (ihan sama mitä tarttet niin osa on seuraavana aamulla haettavissa jos niitä ylipäätään enää saa (military block tai muuten vaan ei-oota, ei kyllä ole sattunut kovin usein)). Onko suzuki-liike (erwo/oulu) jotenkin onneton, vai onko japsimerkkien varaosapolitiikka muutenkin tollasta?

Itse hätä ei ole kyllä sen suurempi, noname-varaosaputkaan pitäis tulla osat huomenna, saapa nähdä ovatko passelit, aika moneen lähtöön tuntuu olevan erilaisia vaihtoehtoja jarruosiksi tässä maastoautonpoikasessa. Tai sitten mua vaan edelleen kiusataan paskarumpupaskajarruilla, en vissiin vielä oo hoksannut että e kannattaa kaikki heivata lepikkoon heti, ja laittaa levyä tilalle.
Vastaa lainaten