Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 30.05.2010, 17:28
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Trialissa mm tällaista pääkaaresta


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Noita Cup-sääntöjä kun lukee, niin niissä pääkaaren sijainnista ei ole sanottu muuta, kuin että täytyy olla kokonaan etupenkkien takana. Saa ilmeisesti olla vaikka c-pilarin kohdalla neliovisessa autossa? Tosta sitten vinotuet taakse ja vaarallisten rastien nouto muuttuu turvalliseksi Suunnitteilla kaaret Cherokeehen ja haluan säilyttää takapenkin, joten ainut järkevä tapa on tehdä kaksi "pääkaarta", toinen b-pilarin ja toinen c-pilarin kohdalle. Miten säännöt suhtautuu tuollaiseen rakenteeseen? Tarviiko noi molemmat tehdä pääkaaren materiaalivahvuuksilla?
En ole katsonut mitä Suunnistus-Cupin säännöissä tuosta pääkaaren sijainnista sanotaan, mutta Trial-säännöissä sanotaan selkeästi, [COLOR="rgb(139, 0, 0)"]että heti kuljettajan penkin takana[/COLOR] Normaalistihan nuo kaaret ovat B-kaari penkkien takana ja A-kaari tuulilasin sivuja ja yläreunaa myötäilevä.
Trial-sääntö ilmoittaa, että vähintään yksi pääkaari (siis se heti penkin takana oleva) Sääntö ei siis kiellä tekemästä useampaakin "pää"kaarta kunhan tuo yksi on oikealla paikalla. Kaadettavalla tuulilasilla olevat autot on sitten jo varustettava turvakehikolla. Nämä kaarisäännöt siis Trialista.
Vastaa lainaten