Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Laturille paksut liittimet joissa rengasliitin päässä ovat siihen paksun pultin alle. Niissä kulkee latausvirta. Se kolmais johto on latauksen merkkivalon johto.
Toisen puolen johdot ovat: Ylempi anturi eli veden lämpötilan anturi siihen se lyhyempi ja alemmat kaksi ovat oljynpaineen varoitusvalon johto ja öljynpaineen mittarin johto. Ko. johtojen toiminnan voi kokeilla siten että johtoa varovasti töksit runkoon niin mittari/ varoitusvalo reagoi. Turvallisempi tapa on laittaa ns. vanhanliiton virtakynä johdon ja rungon väliin ja sitten todeta mittaristosta että mikä on kukakin.
Puolan johto on pienoinen arvoitus, se saattaa olla se kaasarin jälkikäyntisolenoidin johto mutta onhan virranjakajalle/kärjettömään sytkään tuleva piuha kytketty eli puola osaa tehdä kipunaa?
|
Ja kiitokset mainiosta ja nopeasta vastauksesta.
Kyllä Larvala kohta hyrisöö..
KombiLarvan mittaristosta vissiin puuttuu öljynpaineen mittari,joten sille vissiin pitääpi sitten hommata anturi. Noh, pikkujuttuja. Missäs kohtaa Nivassa muuten on ÖP-mittarin anturi?
Olisko tuon latausvalon piuhan väristä mitään tietoa, jotta sitä älyäis alkaa etsiskelemään tuolta katkottujen johtojen viidakosta..