Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.05.2010, 21:19
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Pisteään nyt sitten pientä matkatarinaa kuvien kera. Itsellä siis toinen cuppisuunnistuskisa neljään vuoteen joka jäi ajamatta mutta tulin paikalle MOGGIn tiimin huoltoauton kuljettajaksi.

Aamulla lähtö, huonolaatuinen kännykkäkuva edeltävältä yöltä joskus 1:00 aikoihin. itse lähdin pois jeesaamasta joskus klo 1:30 aikoihin kun ainoot akuutit hommat oli enää kiinni sähköistä jotka jätin ihan suosiolla ammattilaisten haltuun

Kun päästiin kisapaikalle niin "hauskanpito" oli jo käynnissä. Kuramatojen Suzukista oli simpukka päättäny tiputella lavetilla öljyt alleen.

Saatiin simpukka pitämään joten kuten niin sen jälkeen ilmauksen aikana katosi tehostus. Ensin simpukkaa auki jonka purkamisen aikana muutkin Kuramatojen tiimin jäsenet saapuivat kisapaikalle.

Simpukka saatiin auki mutta sieltä ei vikoja löytynyt. Syy löytyi pumpusta jonka perslaippa oli päättänyt antautua.

Nimimerkki Tiku83:lta Esa sai lainaksi pumpun jonka paikalleenlaiton jälkeen simpukka päätti ruveta kusemaan uudelleen. Itse lähdin MOGGIn kanssa illalla joskus klo 22 jälkeen hakemaan Tiku83:lta sipukan korjaussarjaa 30km päästä joka vielä laitetiin illalla paikoilleen.

Kisa-aamu alkoi jälleen kangerrellen. Kuramatojen läppärin emolevy päätti sitten tiltata. Mun oma suunistusläppäri viritettiin kisakuntoon mutta 88 ei tykää TOPO- kartoista joten yhteen lainaksi saatuun läppäriin ruvettii asentamaan pikana Ozia mylpyn avustuksella.

Kun läppäri oli kunnossa niin pikapikaa autolle, muut pikkupyöräiset olivat jo lähteneet

Jimny ja muut modi&protoluokkkalaiset odottelivat vielä

Vastaa lainaten