Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jjtp
toi kaasuläppä on itseä hieman kummastuttanut toyotan 2l-t koneen kohdalla,70 missä on toi kone ei ole sitä läppää ollenkaa ja sressidan versiossa taas on läppä ja hurja vaijeri "hässäkkä".
eli sressidan koneen kaasuvaijeri tulee ensin läpälle ja siitä taas toisella vaijerilla lähtee syöttöpumpulle.
ei muuten mutta laittaessa tota resiinan konetta esim hiluun tai läjää on tosi hankalaa saada se kaasupolkimen liike riittämään niin että kaasu aukeaa täysin auki.
|
Pensa vehkeessä riittää hyvin,vaijeri on sama ku diesel eli pöljin on kai eri. Eli pensa vehkeen poljin ja resiinan kone ni toimii. Tiätääkseen joissain läjissäki on se läppä. Seuraavaan kokoonpanoon mulla on suunniteltu sama vaijeri hässäkkä ku resiinassaki ja erillinen läppärunko,esim. mitsu evosta. Jakaja pumppuha ei koko läppää tarvi mut on se hyvä ni saa dumpin toimimaan ja jos kallistuksen tai vaurion takia saa öljyä ni ei vinkase kone ylikierroksille. Se 2lt kestää hyvinkin mut EI ylikierroksia.