Viestiketju: D-max tuuninkia
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 22.05.2010, 15:28
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Erittäin mielenkiintoinen kommentti BJ Andy.. Tarkoitan oikeasti mielenkiintoista. Tuo on nimittäin sellainen asia, mistä nämä asiantuntijani eivät ole maininneet mitään ja väittivät, että niitä varrenpuolia ei tosiaankaan tarvi ja se vaan voi sekoittaa systeemiä. Jos sinun teoriasi olisi oikea, niin se selittäisi muutaman jo havaitun ilmiön. Eli auto tuntuu erilaiselta silloin tällöin. Toisinaan samaa tietä ajaessa pompottaa melkeen kokoajan jälkipomppuja ja toisinaan menee erittäin jämäkästi. No nuo jälkipomput, ei ole sama kuin ei olisi vaimentajia ollenkaan, vaan sellaista nypytystä joka sekin häiritsee. Arvelin että tämä johtuu juuri ilmasta, jonka liikett'ä ei pysty kuristaan.

Joo ei ole kytketty varren puolia vielä ja välillä tuntui ohjeistajien mielestä, että niitä ei piä kytkeäkkään. Itse jäin miettiin vain sitä, että kun öljy on molemmin puolin mäntää, niin esitäyttöä paineakuille pitää nostaa ja siirsin sitä sen takia lähitulevaisuuteen, kun ei jaksa kokoajan purkaa ja uudestaan esitäyttää.

Eli pitää hakea parit lutkuttimet lisää ja kytkeä varren puolet mukaan. Tämä tehdään kun taas kaupunkiin ehditään.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten