Joopa joo. Laittelen tämän tänne vaikkakin työn jälki ei aina välttämättä ole päivänvalon kestävää.
Tarina alkoi kun vaidoin moottoripyörän lj73 läjään joskus alkuvuodesta 2010. Läjä huilasi hallin pihalla lähes 4kk toimien välillä pitsataksina. Entisen omistajan jäljiltä on kaikki mitä ensimmäisissä kuvissa on eli palkkihelmat, 33 muzillat, turbon vaihto, cooleri, sisustan poisto, vinssi todella edessä ym turauksia.
Läjällä olisi tarkoitus lähteä 2010 himalajaan kokeilemaan suunnistus touhuja joten kiirekin voi vielä tulla.
Pyydän antakaa palautetta ja kertokaa mielipiteenne näistä virityksistä.
Vähän speksejä mitä tuleman pitää.
-2lt mosa isommalla garretin ahdistimella ja mynän pumpulla (vanhasta projektista)
- hiluksin laatikko tuplajakiksella joista toinen välitetty 4,7 (vanhasta projektista)
- Omat akselit, eteen arppi ja taakse aussie ( vanhasta rojektista)
-Vakio vietereillä (mielipiteitä!!!???) 14'' ja 12'' bilstein iskarit
-36''x12,5x15 tsl:lät
-vinssit eteen ja taakse
-suunnistus kaaret
-valoja ja vimpaimia ympäri auton
Laitoin kuvan myös hiluksin etupäästä (eka kuva) joka toimii elinten luovuttajana tähän. Sillä ei tässä mallissa ajettu metriäkään. Projektin vaihdoin lähinnä näkösyistä. Eli läjä on kuin akvaario verraten hiluksiin. Hilulle keksin kyllä käyttöä jahka tämä on ''valmis''

hiluksin etupää lj:n jakareilla,akselilla, volvon vietereillä ym ym

ekaksi kunnon pesu

Ja sitten hattu pois.
Lisää kuvia laittelen sitä mukaa kun edistyy. Takavinssin peti on jo tehtynä mutta kuvat jumiutui kameraan. Koitan myöhemmin uudelleen. Ja eikun kommentoimaan!!!