Viestiketju: D-max tuuninkia
Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 13.05.2010, 15:10
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

No niin, pientä edistystä taas. Etusylinterit paikallaan taas ja letkutusta muutettu. Nyt lähtee kulmanipalla ja yhdellä letkulla. Nousee sillä ylätukivarren päälle, jonka jälkeen jako t-haaralla ja sitten paluu vaimennuksen kuristin sille linjalle joka menee etupään paineakulle. Takapäässä on vakio iskarit siihen asti kun sylintereirä on hieman muokattu sopivammaksi.

Tässä lähtö


ja tässä näkyy haarotusta.


Vihdoin tuli myös vanteet, joita ootettiin 3,5 kuukautta.. Paino per kappale oli 30,5 kiloa, kun vakiorenkaat paino 25-27 kg. Vierintävastuskin kasvoi hieman, kun tuntuu niinku ajais käsijarru päällä. Kulutus oli mittauksessa 8,4 litraa satasella, eli 0,5-1,0 litraa menee enemmän kuin orkkis kesärenkailla ja noin 0,5 litraa enemmän mitä talviksilla. Kehämitan huomioin mittauksiin. Vetele ei mihinkään ja on rengasmetelitön ohjaamoon. Hieman kampeaa mettään tiellä jossa perus kallistukset, mutta sitä se teki vakio renkainkin (ärsyttävän mersumainen ajettava siis).

__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten