
11.05.2010, 10:51
|
Aktiivijäsen
|
|
Rekisteröitynyt: 30.10.08
Sijainti: Ristijärvi
Viestit: 151
|
|
Jeah
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Kaasuvivun (ja sen HOLKKI) on helppo vaihtaa itte, saa samalla "haltuun" miten saa säädettyä tyhjäkäynnin kohdalleen...
Samoin voi vuotaa rungon alaosassa olevista "luukkujen" O-renkaista, samoin helpot vaihtaa!
JOS VUOTAA pumpun takapäästä, niin EHDOTTOMASTI pumppu pajalle, tarvii purkaa koko toosa ja laittaa uudet laakerit ja tiivisteet. Samalla tulee pumppu ajettua penkissä!!!
Joo pittää käyttää pajalla niin ossaavat sanoa et mikä vikana.
Diodi rikki tai säädin entinen --> ja akku ihan kohta perään, kun on keittänyt sen pas...si
- Ne akut on ainaki finaalissa. Ku latas muutaman minuutin niin alko kiehuun.. Mutta ku lataa ainakin sen oman mittarin mukaan, niin menisköhän pelkkien akkujen vaiholla? Diodisiltaa ei kuulemma voi vaihtaa et pitää ostaa koko laturi könttänä. Jos tosiaan sääin rikki niin pitäs vilkkua kaikki valot mittaristossa (kuulemma)...??
Niin pitääkin jottei keitä jo 100*C vaan 110-120*C (tämän takia korkkia EI SAA AVATA kun kone käy kuumana!!! Vedet roiskahtaa silmille!!!)
|
OK
|