Viestiketju
:
Suzuki samurai 1.9td suunnistus modiluokkaan
Näytä yksittäinen viesti
#
5
10.05.2010, 21:39
make-lj
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Hyvin tuntu kytkin pitävän mitä nyt suzuki miittingissä pääs testailemaan!
ens viikonloppuna sitten oulaisiin, pientä viilaamista vielä ennen kisaa.. etuvinssin huoltoa ja huohotinpytyn laittoa ja sellasta.
make-lj
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: make-lj
Käy make-lj: kotisivuilla!
Etsi kaikki make-lj:n viestit