No niin, 12 tuntinen työpäivä takana ja vihdoin kotona...
Kiitos kaikille mukana olleille;
Kuskeille ja appareille: todella kivaa nähdä kylmästä kelistä huolimatta aurinkoisia hymyjä läpi päivän. Näyttäviä ajosuorituksia ja yleisön viihdykettä oli taas kerran tarjolla. Pätkät oli kelistä johtuen hieman "haastavat", mutta osa porukasta yritti parhaansa mukaan kuivata niitä ja samalla lämmittää kumia...
Jaksotuomarit: perjantaina vielä olin hieman pelko hanurissa, lista näytti niin vajaalta, mutta rohkeita ihmisiä tuli apuun ja kaikki jaksot saatiin miehitettyä. Suoriuduitte mallikkaasti ja jaksoitte hoitaa hommat taidolla loppuun. Suuri kiitos kaikille teille!
Puffetin tytöt (ja se yksi poika joka möi sisäfile-makkaraa): Aamulla tuntui hieman kaaottiselta kun en oikein ollut kartalla missä kaikkialla sitä tavaraa oikei oli, mutta hienosti hoiditte homman kasaan ja hymyileviä kasvoja näkyi teltalla aina kun sinne katsoi.
Hinaus: teillä oli todella haasteellinen päivä, mutta hyvin se meni. Kiitos kaikille, hinureita oli tarpeeksi.
Päätoimihenkilöt: Mitäs muuta voi oikeasti näin ammattitaitoiselta porukalta odottaa kuin sujuvaa suoritusta. Tuntuu kyllä kisan aikana helpolta kun tietää, että homma on oikeasti hanskassa ja itse voin keskittyä pyörimään ympyrää.
Ja kaikki muut toimitsijat jotka toimivat yleismies-jantusina, juoksivat hoitamassa asioita ja auttoivat kun tarvitsi. Suuri kiitos avusta.
Tiedän, että Punkan pohjalla oli töissä paljon sellaisia jotka eivät täällä palstalla käy (kuten Rolling-Jeepin vanhemmat, miun äippä ja monta muuta), välittäkää heillekkin nämä kiitokset.
Ja Jaakko, tästä se lähtee... Mä alan pikku hiljaa siirtymään sivuun ja heittämään palloa sulle... Näytit sen, että kyllä susta tähän on... Ja HELPOSTI!
Nyt mää alan vääntää tota Foffia, siihenkään ei ole enää kuin 3 kuukautta aikaa, tulleepi kiirus...
Ai niin, Tare sä huijasit porukkaa. Hajosihan sulla se yksi sulake....
Saija, kilpailun kakkosjohtaja
|