Miltä meno maittaa jos CT20:sen tilalle tulisi joku vaikka VW:n LT:stä tai Transporterista 2,5 litrasesta dieselistä lainattu VNT-turpo? Niissähän on jotain 170 heppaakin. Sitten välijäähdytin ja isompi downpipe.
Tuo vähän kyllä ihmetyttää miten vakioturbo ei olisi riittävä normaaliajoon kun se ei kuitenkaan vakiona herää ainakaan yhtään liian alhaalta? Jos herääminen siirtyy myöhemmäksi, menee normaaliajoa ajatellen huonompaan suuntaan.
Sellaisia kokeiluja tehty kun otin vakio Hilusta hukkaportin letkun irti, pelkästä lisäahdosta ei ollut mitään hyötyä. Vakiona tuntuu pihistelevän syöttöjä. Jos niitä olisi enempi, tilanne voi olla toinen.
Minkäsmoinen oli vaikutus jos pelkästään laittaa coolerin muuten vakioon vehkeeseen?
|