Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
joo, mulla on omatekemä n.90l tankki joka on hieman edempänä kun aluperäinen, muistaakseni sen alkuperäisen siirto oli jotenkin hieman mutkikasta, kiinnikkeiden lisäksi pti jotain muutakin vaihtaa mutta kun en muista mitä...
olen kuullut vähän teoriaa että suurin syy lämpiämiseen on toi np203 joka on raskas pyörittää ja lämpiää itsekkin ajossa ja siirtää sitte lämpöään helposti lootaankin päin, mullahan pitkässä ajossa kardaanitkin käy aika kuumiksi ja saappaat sulaa takajalkatilaan  loota toimii tosin nyt sen servon vaihdon jälkeen tosi paljo paremmin eikä lämmennyt enää ainakaan pääsiäisen ajoissa juurikaan 200f yli.
|
Pitää tutkia sitä tankin siirtoa vielä, itetehty tankki on tällähetkellä vähä liian työlään kuulonen rojekti. Pitäis lainata kaverilta tigiä ja kanttauttaa paksua rosteria jossain, ei kait tota kehtaa mustasta raudasta tehä.
Mullakin on np203 ja lämmöt on täysin normaalit pitkässäkin ajossa, maantiellä tai maastossa. Kuumimmillaan viimeks maastossa jotain 70C ja maantiellä mennään 60C. Pitää tsekkaa minkä lämpöset kardaanit sitten on! :-) Ja sen 203 lämmöt voi mittailla kans. Voihan olla että munkin jakis lämpenee, mutta th350+np203 paketissa jakiksen lämmöt ei siirry automaattiinpäin yhtä tehokkaasti kuin th700 kanssa. Erilainen adapteri siinä ainakin on välissä. Tutkitaan kun pääsee taas ajamaan.