Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.04.2010, 08:32
Lehtilä Lehtilä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.04.10
Sijainti: Askainen, Varsinais-Suomi
Viestit: 27
Perusasetus

Sen huomasin kyllä että käsijarru on kardaanissa mutta onko se ns. on/off-tyyppinen vai voiko sitä luistatella?
Toisinsanoen meneeko jotain laakista paskaksi jos vauhdissa alkaa käsijarrua tempomaan?
(edit: Makeltahan tuli tähän jo vastaus tätä kirjoittaessa, kiitos siitä

Tuohon on tankkien alle laitettu GWS:n reikälevystä suojapellit, mutta mielessä kävi tankin asennus esim. lavalle, onko se sallittua? Umpikorisessa autossa tankki ei saisi olla ohjaamossa vaikka tankkausputki ja huohotin olisikin auton ulkopuolella mutt mites tällaisessa cabriossa josta muutenkin varpuset lentää läpi?
Kahdella tankillahan en tee mitään joten yksikin riittäisi. Ei mulla ole varaa edes tankata molempia täyteen

Mites tuo voimansiirto, tuossahan ei kaiketi ole minkäänlaisia lukkoja vaan molemmissa päissä on tasauspyörästöt? Toisin sanoen jos tuo jää kulmittain johonkin ojan päälle kiikkumaan niin siinä on ja pysyy?

Makella ja Castrolilla on molemmilla näköjään etunavoissa lukot, pitääkö silloin vaihtaa koko etuakselisto vai miten nuo jutut pelaa? Mulla ei ole hajuakaan maastureiden voimansiirroista.

Saako taakse jotain kitkalukkoa, vai käyteetäänkö yleisimmin ihan kemppiläistä lukkoa? Kääntyykö tuommoinen lukkoperällä enää mihinkään eli puskeeko vain suoraan? Mites leima lukkoperällä?

Onko Castrolin Uazia korotettu? Jos niin mistä välistä?

Kyselyikä...

Viimeksi muokannut Lehtilä : 28.04.2010 08:34
Vastaa lainaten