Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.04.2010, 11:57
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Sehän SE tarkoitus sulle siellä on ollutkin! Eipä muut paljoa ole vielä ajaneet, vaikka otin Rangen liikenteeseen vain tätä varten, jotta saadaan testata stanun reitit, mutta siellä olikin "sopivampi" auto paikalla, joten annoin sen ennemmin ajaa (vaikka melkein kaatuikin) ...
Ja tarvii varmaan autokin jäähdyttelyä välillä, kuskista puhumattakaan.

Eli kaikille hommaa riittää kuten illalla pois lähtiessä juteltiin ja harmiteltiin, kun sulta pamahti varsi, todettiin samalla jotta alkaa PRO-alkuiset autot olemaan aika niukassa koeponnistamaan reittejä...

Enemmänkin haluan tuoda julki sitä, jotta hampaat irvessä tätä hommaa ei tehdä, enemmänkin hyvän kaveri porukan ja -hengen piirissä!

Ja edelleen mulla on nuo "karamellipurkit" taskussa ja pyytämällä saa, kun itselläkin liikkuminen on hieman "rajoitettua", kuten eräällä toisellakin...
No mä jo ihmettelinkin, että minkälaista suoritusta multa odotettiin.

Noihin "karamelli" -purkkeihin voisi todeta, että se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys...'

Ja vielä tahtoisin sanoa, että ihan perkeleen hieno homma kun Vuorinen soitteli heti aamusta tänään ja tarjosi apuja auton remonttiin. Remontin hoidan itse, mutta pelkillä vinkeillä säästää taas repullisen aikaa.
Vastaa lainaten