Viestiketju: Jeep FSJ -83 4D
Näytä yksittäinen viesti
  #32  
Vanha 27.04.2010, 09:13
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samw Näytä viesti
Heitä helvettiin se pakoputki, ihan turha kapistus Tai lyhennä ja työnnä helmasta ulos, ihan hyvä vaihtoehto sekin
Älä vaan laita tulemaan kupeesta ulos, jää sitten ensimmäiseen kantoon ja lähtee viimeistään kokonaan pois. Pitkällä autolla kunnollinen kylkiputki tai palkki helmaan, jolla voi nojata kantoihin olis taas ihan paikallaan. Helpompi tehdä nyt, kun nuo helmat vielä ovat suorat.

Mahtuiskos se putki tuosta jousen ja iskarin välistä. Mahdollisimman ylös vain ja putken pää korilinjan sisäpuolelle. Menee aika mukavasti sinne takimmaisen poikkipalkin etupuolelle ja suuntaa päätä vähän alaviistoon, ettei pakokaasut jää pyörimään auton alle. Se palkki kannattaa muuten uusia vahvemmalla umpinaisella ja tehdä hiukka matalampi, sekä vaikka vielä viistota takareunastaan. Siihen saa sitten mukavasti myös vetopisteet. Vakiopalkki ei ainakaan pehmenneenä kestä kunnolla tempoa ja huonossa lykyssä onnistuu väntämään runkoaisat mutkalle.



Vaikka jotenkin noin. Toi mun viritys on ollut ihan käypäinen. Ja kuten näkyy on tuolla takaylityksellä hierottu kallioita ja kiviä aika useasti. Vaikka sun auto onkin korkeampi, niin mullakin on noita takakotelon pohjia nostettu ylöspäin, takaa runkoaisat boxattu osittain umpeen ja tuo poikittaispalkki modattu. Nyt kallioita lasketellessa liukuu aika tasapuolisesti putkipuskurin(niin ylhäällä kun mahdollista) ja noiden vetopisteiden varassa, eikä pahemmin jarruta menoa.

Viimeksi muokannut Jeep-Antti : 27.04.2010 09:21
Vastaa lainaten