Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja UPO
Mulle tuli ihan tarvike laturi. Alapään kiinnikkeen joutui rakentamaan ylemmäksi ja yläpään kiinnikkeestä joutui kiristys uraa jatkamaan. Sähköt meni silleen (muistaakseni) Että B+ on jatkuva ja D+ merkkivalolta eli virtalukon takaa. W on muistaakseni kierrosluku mittaria varten. kyseinen auto mihin rakentelin on SJ410 johon laitettiin 413:n kone, joten mulla oli ainakin erillinen säädin kuskin jalkotilassa mikä piti ohittaa. kaikesta edellä mainitusta löytyy haku napin kautta lisää juttua.
|
Tuossa 413:ssa ei näyttäny olevan erillistä jännitteen säädintä kuskin jalkatilassa. Ainoastaan oli sulakerasia.
Ja jos saa udella niin kuinka toteutit itse tuon alakorvallisen modauksen? Huomasin kyllä kun käytin tuon orggis laturin irti että täytyy modata alakorvakkoa jos meinaa saada isomman laturin sinne mahtumaan koska moottorin korvallinen on niin pirun lähellä.