Viestiketju: D-max tuuninkia
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.04.2010, 15:01
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Joo nyt kytkettiin sähköjä ja auto alko nouseen ja laskeen. Koska oli 1-piirinen systeemi ja keula ja perä eripainosia, niin perse nousi nopiampaa tahtia. Kun keulaa nosti 5 senttiä, niin perä nousi 10 senttiä. Keulan maksiminosto näyttää olevan jotain 8 sentin luokkaa, mutta sitten ei enää rattia käännellä jos meinaa että vetarit kestää. Tai pitää pudottaa etuperää, joka tässä autossa on erittäin helppoa. Niin muutin kulmanipaksi etusylinterien lähdöt ja nyt mahtuu rattaat kääntyileen normaalisti ja nostot ei tuo ongelmia.

Kävin sitten ottaan koeajo lenkin ja oli kyllä viikon LOL. Melkonen pomppulinna etten sanos. Mitään kuristimiahan ei ole sylintereillä vielä ja ei kyllä voi ajaa ilman niitä. Paluuvaimennus kuristukset on siis oltava ja säädettävät, että voi hakea jäykkyydet kohalleen.

Rojekti seisoo nyt pari viikkoa (ainakin) kun pitää taas purkaa kaikki mitä on saatu paikalleen ja laittaa perus iskarit takas joka kulmaan.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten