Ostakaa 235/85-16 Insat, ja iso kiinan vinssi nokkaan, niin ei tartte turhia jumitella.

Insoja myydään suomessa nyt 450e/kierros. Vinssejä löytyy ebaystä parilla-kolmella sadalla.
Ja se alla roikkuva polttoainetankki, pakoputki, takapuskuri ja rungon viimeset 15 cm pois. Vetokuokukusta nyt puhumattakaan. Kun ne putsaa pois, niin pajeron alla ei ole juurikaan mitään, mitä tarvitsee varoa. Saa ajaa reippaasti kiville, eikä peräkään ota niin helposti kiinni. Rungon alapuolella ei roiku mikään, tojotassa kantotutka (jakolaatikon palkki) on jokapaikassa kiinni.
Kallistuksen vaimentimet (eli jouston rajoittimet) on tietysti siivottu jo pois....?
http://www.youtube.com/watch?v=JlBHp...layer_embedded
Videon loppupuolella pääsiäis-pajero menee ojasta yli mummoilu-tyylillä, takapenkillä kun on 3 ja 8v poikia.

Noin se joustaa vakiona ilman kallistuksen vaimentimia, etupää kiristettynä tappiin.