Pohjustus:
Katsastuskonttorilla katsuri polkaisi jarrua sillä seurauksella, että edellisen omistajan hitsaus petti ja tanko joka jarrupolkimelta menee jarrupääsylinterille meni poikki. No, kaverin pajalle hitsaten hahlo takaisin tankoon. Sen jälkeen alkoivat ongelmat. Jarrut muuttuivat sellaisiksi, että painetta ei ollut heti vaan vasta kolmen polkaisun jälkeen. Nyt on jarrut ilmattu. Takajarrujen säätöventtiili on ilmattu.Aiemmin tuo venttiili on purettu ja putsattu ja herkistelty. Liinat on laitettu niin lähelle rumpuja kuin mahdollista. Mikään mäntä ei vuoda mistään. Kun paineet saa pumpattua niin poljin ei laske kun painetta pedaalilla pitää.
Ottiko tuo pääsylinteri itseensä sen tangon hitsauksesta? Vai mikä ihme noita jarruja alkoi vaivaamaan?
Leimalle kun ajoin niin jarrut toimivat ihan normaalisti.
Viisaita sanoja ja neuvoja kaivattaisiin! Tai siis lähinnä tuohon jarruongelmaan liittyviä!