Tulipahan taas mietiskeltyä syntyjä syviä voimansiirron virittelystä ja lähinnä tasauspyörästön lukituksesta. Sitten alkoi kummittelemaan suzuki sj410 perämurikka mikä nähtävästi sopisi Nivan akseliin mahdollisesti kohtuupienillä pullistuksilla. Mutta löytyyköhän ko. suikan murikkaan 4.3 välitystä? Tai minkälainen välitys on lähimpänä 4.3?
Ajatuksena on että jos suikan perän saisi käymään niin siihen saa kaupallisia lukkomurikoita...
Juukan ajeluissa tuli testattua tuo leikattu rengas ja eipä pidon suhteen ainakaan huonompaan suuntaan menty. Rengasmelu alkaa myös olemaan sen verran miehekäs että tuntuu että ajelisi jo maastoautolla...
Konehuoneen pesua tehdessä päätin että ylätukivarsien reijät pitää suojata jollakin kumimaton palasilla, jospa se vähän rajoittaisi tuota suohutun määrää mitä nyt kiertyi pellin alle ojan ylityksessä. Linkki ajovideoihin
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=70706
Muita vaurioita tuli myös eli vilkku rikki, jakoaskin kiinnityskorvake lohjennut, alempi takatukivarsi taipui vähän ja panhardtanko hankaa perämurikkaan.
Sen verran suunnitelmat muuttuivat kisojen suhteen että päätettiin ilmoittautua Paratiisioffiin. Päätökseen vaikutti erityisen paljon se että kartturina toimivan Risukärsä ehdotti heidän motorhomen hyödyntämistä kisareissuun. Eli iso kiitos siitä.
Loppuun muutama ajokuva Juuasta.