Terseppä terse!
Etupäähän voi soveltaa lehtiä takapakoista, jotka ovat reippaasti käyrempiä kuin etupakat. Omassa vehkeessä on etujouset toteutettu niin, että kaksi ylintä lehteä ovat alkuperäisistä etupakoista, loput nelivedon ja takavedon takapakkojen lehtiä sopiviin mittoihin pätkittynä, jolloin korotusta tuli ~60mm ja ulosjousto parani toiseen potenssiin. Tällöin eteen kannattaa laittaa pidemmät iskarit, vaikka Motonetin HJ60 iskarit (44-4078) jotka ovat saman mittaiset kuin hiluxin 3" korotusiskarit eikä hinta päätä huimaa (~30e/kpl).
Takapakkoihin voi olla vaikeampi löytää käyrempiä lateja muista vehkeistä, joten jos halvalla haluaa päästä niin jousia voi koittaa takoa ja laittaa pidempää riipuketta. Iskareiksi voi takanakin soveltaa HJ:n iskareita ( motonetin tuotekoodi 44-4012). Hinta sama ~30e/kpl ja pituus ??cm hiluxin iskareita pidempi. Jos mitta ei vieläkään riitä niin kiinnityspisteitä voi muuttaa aavistuksen lähemmäksi toisiaan.
Noista voi ainakin aloittaa...
EDIT: Eipä nuo takaiskarit ollutkaan sen pidemmät kuin mitkä tuossa omassa kikkareessa oli jo valmiina paikallaan...?
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -
Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan
Viimeksi muokannut Jopo_ : 15.04.2010 08:20
|