Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.04.2010, 22:47
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Pari kommenttia liittyen tuohon ensimmäiseen postaukseen:

Olet siis hankkimassa työautoa. Miten musta jotenkin tuntuu että jos kerran jonkinasteinen "tie" kohteille on olemassa, niin hieman miedompikin rengastus/korotus riittäisi. joku 35-15,5 TSL SX vie jo aika pahaan paikkaan. Kannattaa käydä jossain safarilla tutustumassa miten kevyemminkin modattu maasturi kulkee.

Toinen juttu, kannattaisko hankkia joku aihio, missä olisi valmiiksi edes jotain hyvää ja käypäistä? Voi iskeä rojektiväsymys jos joutuu joka paikan hieromaan. Varsinkin jos ei ole kokemusta isommista autoprojekteista.
Jos sen on oltava jenkki, niin joku vähän uudempi RAM tai F250. Niissä olisi sentään voimaa alkujaankin.

Kolmas juttu, kannattaisko harkita valmiin auton ostoa jos budjetissa on kerran varaa?
Jenkeistä, Ruotsista tai sitten vaikka Suomesta esim.-> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=70406 ??

En halua masentaa enkä lytätä ideoita, mutta kommentteja kaivattiin. Ja ymmärrän hyvin, jos sen on PAKKO olla Blazer, ja siitä halutaan rakentaa monsteri. Mutta silloin sitä ei voi enää naamioida työ/järkiperustaiseksi toiminnaksi, vaan puhtaasti harrastukseksi.
Vastaa lainaten