Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari
Mitä sillä on väliä miten ne on tehty jos rakenne on yhtä luja joka paikassa ja pystyy sen osoittamaan, en nyt tarkoita irtomutkia poishiotuilla saumoilla, sama vöissä jos ne jatkaa vaikka parsimalla ja on leimat kunnosaa niin miksei kelpaisi, vai pitääkä vyötkin olla punottu autoon kiinni. Kuitenkin sääntöjen mukaiset kaaret voi olla kiinni vaikka 0,5 mm lattiassa vai kuinka ??
|
Jos on niin persaukinen että joutuu kaaretkin hitsailemaan 10cm pätkistä niin tuskin on varaa harrastaa Offisuunnistustakaan. Jos tuollaiset kaaret hyväksyttäis niin miten ajattelit, että putken lujuus varmistettaisi. Pitäiskö jokaisessa pätkässäkin olla tarkistusreika seinämävahvuuden toteamiseksi tai jotakin vastaavaa

Ja noista jatketuista vöistä. Miten ajattelit että leimat on kunnossa jos olet niitä itse jatkanut?? Mitäs sitten jos kaikesta huolimatta sellainen mahdottomuus tapahtuisi että vakavampi vahinko pääsisi sattumaan ja vyöt ja kaaret pettäisivät siinä samassa hässäkässä. Kuka silloin mielestäsi on vastuussa kun tuollaisen virityksen on kisaan hyväksynyt.

Minkähänlaisen vakuutuksen tuohon ottaisit että se vielä jotakin korvaisikin? Vakuutusyhtiö kun helposti pesee tuollaisessa tilanteessa kätensä eikä korvaa sitä vähääkään