Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja velmeri83
lukkoja kuitenkin jossain vaiheessa tulee tarvitsemaan niin kai niitä pitää ruveta vähän suunnittelemaan.
vaikka tätä pikkupudjetilla harrastetaan niin mikään kemppi lukko ei oo vaihtoehto kun auto jokapäiväsessä käytössä. auto on 88-89vm 2.5td pätkämallinen paje. onks noissa 1gen pajeroissa missään mallissa ollu mitään kytkettäviä lukkoja joita vois tohon omaan sovitella? tai jos jollain ois kokemuksia jostain kohtuu hintasista ratkasuista niin ois kiva kuulla. 
|
Juu kyllä vaihtoehdot on vähissä, mutta on niitä. Arbin lukon(RD05) tohon saa takaperään maksaa vaan tonnin luokkaa, toinen vaihtoehto on laittaa GEN2 GLS tai pätkä GL:n takaperä, tulishan siinä kierrejousitus takapäähän samalla ja jos viimesiä vuosimalleja GEN2:sta niin levyjarrutki kaupanpäälle. Toki helppo tosta kierrejousiakselista on modifioida lehtijouselliseenki autoon sopiva ilman jousitusmuutosta. Etuperään on sitte vaan yks vaihtoehto v6:sen etuperä ja siihen ARB RD110. Siinä ne vaihtoehdot lyhyesti. Ainiin saahan tohon nykyään noita TML lukkojaki vähän halvemmat ku arbit, mutta ei oleellista hintaeroa. En tiedä käykö nuo etuperiin???