Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.04.2010, 18:52
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alajarvi84 Näytä viesti
Hei. No nythän tuli paljon asiaa kerralla Enhän minä nyt herneitä vedä, olen täysin avoin ehdotuksille.
Koria oli vakiona korotettu muistaakseni 3-5 tuumaa. Alla vakiona on vain 33 tuumaset pullat joista kankaat paistaa. Eli jos haluan 42-44 tuumaset esim.pitbullin rocker radialit alle niin koko akselisto vaihtoon. Kyllä se minulle passaa, mitä pannaan tilalle ? Vetareista olen jo tietoinen, mutta kun kaikki puhuu jostain vahvistetuista vetareista ja kun en tiedä mistään mitään niin mikä se on hyvä sitte ? Ne saa olla siis mahollisimman julmat että joskus mahollisesti sen bensa kasin pellin alle nakkais. Tosin työkäytössä tuo diesel silti vie, koska työmaalla ei ole mahdollisuutta bensaa tankata (eikä lähimailla muutenkaan +-70km) Mutta siitä ei pääse mihinkään että blazer se olla pitää, siinä vaan on sitä luonnetta mikä puuttuu muista härpäkkeistä. Kulukupuoli on sitte asia erikseen, mutta eiköhän se jollain tuplaturbo kitillä hoidu kuntoon. Vakiona tosin niin mopo kone että viritysvaraa varmasti löytyy kestävyyttää heikentämättä kunnon kitillä.
Löytyykö tähän jotain valmista settiä missä olis kaikki tarvittava, siis voimansiirron osalta. Laatikon välitykset on mitä on, mutta laatikko vaihtuu kuitenkin, kun haluan shifterin tähän. Tässähän on ratti automaatti vakiona..

Eli toisin sanoen nyt ollaan niinku asian ytimessä
Jos sä kerran olet avoin ehdotuksille, niin mä ehdotan että rauhotut hiukan, luet noi rytarin linkittämät topikit läpi ja funtsailet mitä porukka on tehny autoille ja miksi. Jos osaat englantia niin lueskele vaikka coloradok5.comista juttuja, siellä rakentelevat paljon blazereita. Ootko miettiny millanen budjetti sulla on tähän rojektiin? noi muutokset mitä tarvitaan ei tuu olemaan ihan halpoja. Kymppitonni on sileenä hyvin äkkiä.

ja se laattikko muuttuu rattiautomaatista lattia-automaatiksi ihan vaihdekeppiä vaihtamalla, ellet sä sitten manuaalilaatikkoa halua?
Vastaa lainaten