Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 04.04.2010, 14:19
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No katos, apua ei tarvinu kauaa odotella. Aika karseen kuntosista on jotku lähteny rakentamaan, mutta tietty vähän riippuu mihin käyttöön tulee loppujen lopuksi.

Tässä autossa itse pelti osat "pitäisi" olla vimpan päälle, ruostetta ei "pitäisi" siis olla. Ainoastaan pelkääjän puolen lokari korjattu, mutta se menee vaihtoon samalla kun kaikki muukin irtoava. Kemijärvellä sitten pohja työt ja maalautus mustalla ja kunnon lakka päälle. Toki yllätyksiähän voi aina löytyä, saa nähdä.

Luvat autossa taisi olla just 35-37 tuumasille munkeille. Mikähän olis sellanen optimi vanne koko jollekin 38" renkaille ? Kun blingiä tulee ainakin "koko" kromi maski + xenon valot ja uudet umpiot+ takavalot+ lavakate niin ajattelin että onko se sitte hieno jos on 38" renkaat ja 10" vanteet ;D

Jotku american racingin vanteet vois olla ihan hienot tässä autossa kunhan olis sopiva koko ? Vai ?

Mistäs näihin saa laseja ? Ajattelin sitten maalautuksen yhteydessä vaihdattaa ainakin tuulilasin..

Sisustalle löytyi jo tekijä, työkaverini kaivoksella tekee sisustoja jenkkeihin "verhoilija" ja lupautui auttamaan mustan nahka sisustan kanssa. Kuinkas kalliita nuo voimansiirron osat olis sitte ? vetarit+akseli+laatikko vahvistettuna siis
Vastaa lainaten