Land-Roverissa ei toiminut juuri muuta kuin ratti, mutta leimata piti. Leimalla katsuri kysy, että pysähtyykö tämä edes ja löi jarrut pohjaan sisälle ajaessa. Sen jälkeen kun saatiin kaavittua itsemme tuulilasista(ei ollut tuon ikäsessä vöitäkään), lantikka ei suostunut käyntiin perkeleelläkään. Eka kerta kun katsuri antoi mulle liki kumarrellen apuvirtaa, mutta toisaalta eka kerta kun jarrut laahaa 1,5 yksikköä. Hylky laahauksesta. Näiden lisäksi katsuri nousee pois autosta ja pyytää käyttämään laitteita, koska ei itse toimintoja löydä. Ehti myös leiman aikan puhumaan rumia konttorin sihteerille ja sai sellaisen säkenöintireaktion etten ole ennen nähnyt.
Leimasin Dynaa, niin katsuri meinasi lähteä kotiin jo nähdessään otteen. Savuja mitattaessa tempoi ja heitteli mittareita niin, että meinas kaatua lumisella lattialla. Sain ns. imettyä hymyn, hallin kattorakenteet näytti olevan kunnossa. Savuilta sisään ajaessa piti käydä työntämässä, että pääsee jäiseltä pihalta sisään. Sisällä alkoi jo juttukin luistamaan, kysyin valomittauksen jälkeen säädetystä etuvalosta: Onks hyvä nyt? Vastauksena: Eihän vanha Dyna voi olla muuta kun hyvä. Eiks neekerit o vielä ymmärtäny viedä tätäkin Afrikkaan? Ei kai tää kelpaa kun on niin vanha. Luulis, että joku rakennusliike edes ottais siellä kun on nosturikin. Tässä ei ole niin montaa osaa, että joku niistä vois hajota... Ei kyllä harmittanu, kun leima tuli.

