Nyt ois toinen suiza leimattu. Ekalla kerralla pommpas renkaitten liian suuresta nastaerosta ja korjaus kehdotuksia oli: pakoputki vuotaa ja akku ei ollu kiinni millään

unohtu laittaa. Tokalla kerralla tuli leima puhtailla papereilla.
Tuosta on hyvä alkaa jatko jalostamaan tekniikkaa ja kosmetiikkaa. Eniten häiritsee tuo välitys, ku nelos vaihteella ajaa ja kierrosksia arviolta 3000 rpm niin vauhtia on noin 50km\h

. Isompia renkaita se kaipais.
Kosmetiikkaa ois tarkotus ehostaa lommoja oikasemalla, pakkeloimalla ja maalaamalla.
Mitäköhän leimasetä vaatii jos tohon tekis tohon BJ tyylisen katon, eli taka ikkunoitten alapuolelta ja tuulilasin yläpuolelta poikki ja pulttiliitos tilalle. Luultavasti joutuu turvakaaret tekemään ja muita vahvistuksia kopalle...
Mutta ois hyvä jos viisaammat vois valaista asiaa.