mulla TA blazessa, kiihdytyspumpun "käyttönokan" olen vaihtanyt jyrkempään ja pääsuuttimet pari numeroo pienempiin sekä kylmäkäyntikierokset pudottanut, muuten ollu kyllä ihan ok hommeli

.
jos sitä kovasti yrittää heijata ja päästää äkisti kaasun pois niin joskus ei ole jäänyt käymään tyhjäkäyntiä vaan sammunut, etenkin kylmänä, johtuen ehkä tosta pudotetusta kylmäkäynnistä, blaze vain ei rumputakajarruilla pysynyt paikallaan vaihde päällä liukkaalla alustalla kovemilla kierroksilla, mutta lähtee kyllä heti uudestaa tulille, lämpösenä jos epähuomiossa menee polkeen kaasua niin joutuu väliin 4-5 sekkaa starttaan että lähtee, muuten yleensä avaimen näyttäminen riittää...
bensa maistuu, siitä ruisku olis 10x parempi... mutte ei liene tulevan yllärinä kun lukee sen H:lla alkavan tekstin siitä kyljestä ja katsoo mihin sitä on ruuvaamassa.