Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 28.03.2010, 13:14
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

dieselissä pakolämpö muuttuu todella paljon enemmän kuorman mukaan kuin bensiinissä.
mulla oli entisessä käyttiksessä(passat,kone AAZ)ihan perinteinen K-tyypin anturi tiukassa holkissa ennen turboa ja viilauksien jälkeen lukemia oli jotain täydessä vedossa 900-930 astetta ja sit tyhjäkäynnillä vajaa 100-150 astetta.anturi kesti ihan hyvin kun anturin pää ei ollut holkista ulkona kuin 2-3mm,siis pakosarjan sisällä.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten