Viestiketju
:
Suzuki samurai 1.9td suunnistus modiluokkaan
Näytä yksittäinen viesti
#
9
27.03.2010, 22:52
Rekisteröimätön
Guest
Viestit: n/a
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja
4x4lucifer74
Perskeles, toihan näytti hauskalta..
Oli muuten hiukkasen samaa näköö tohon mun kötöstykseen..
anteeksi ot, mutta ei edes hiukkasen, ja viälä kerran anteeksi OT
Rekisteröimätön