Viestiketju: Taas tukivarsista
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 23.03.2010, 17:19
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Toispuoleinen jakari


Kun jakari on vain toisella puolelle, niin silloinhan se kallistaa runkoa ja koria vedätyksessä ja jarrutuksessa.
Jos piirroksesi on etupäästä, niin silloin jarrutuksessa vänkärin puoli koria nousee ylös.

Toki sopivalla perällä, tukivarren pituudella ja sijoittelulla; ja renkailla vedättäissä tuo tukivarren kallistava momentti on yhtäsuuri kuin vastakkaissuuntainen kardaanin vääntömomentti.
Ja pusla toki varmaan aika lujilla, toki ei ne helpolla pääse silloinkaan kun auro on ristiriipunnassa

Pistä tuo jakari keskelle, ja pitkällä puslavälillä, ja "kelluvasti" runkoon, ja normi tukivarret alkuperäisen paikalle. -> unimog tyyppinen kolmiotuenta; ilman akselin kääntymistä joustoliikkeessä.
Vastaa lainaten