Pumpun ei pidä surista kun on virrat päällä. Ecu ohjaa p-pumpun toimintaa. Selvitä kummassa on vika, kipinässä vai bensassa.
Tuleeko bensaa riittävästi vai liian vähän (avaa tulpat starttauksen jälkeen ja haistele miltä näyttää)(lainaa vaikkapa p-paine mittari ja kytke paineletkuun kiinni)
Tarkasta että startatessa on riittävä paine -> suodatin ja paineensäädin ok? Vuotaako suuttimet? Onko moottorinlämpötila-anturi kunnossa, mittaa vastus (kastelee tulpat jos on rikki)
Se sytkämoduli vaikuttaa kipinäpuoleen, lucakset on paskoja, korvaa boschin modulilla jos mahdollista, Hûgo-merkit voi kanssa unohtaa. Tutki tuleeko kipinää, uusi pyörijä ja v-jakajan kansi..
Tarkasta vielä että moottori saa ilmaa ettei pääskynen ole tehnyt pesää ilmanputsariin.
Ecun johdot kannattaa avata teippien sisältä ja tarkastaa ettei ole hapettunut/ katkeillut johtoja. Tarkasta myös moottorin maa-johto. Kato vielä kaikki sulakkeet.
Vaihe vaiheelta.
1. bensa
2. kipinä
3. ilma
Jos kaikki on kunnossa niin lähtee käymään

Onnea matkaan toivoo työtön insinööri
Note! This message was posted anonymously!