Lainaus:
Turvakaarien alapäiden kiinnitys koriin vahvistetaan lapuilla, joka voidaan kiinnittää koriin
kiinteästi hitsaamalla täysin saumoin, tai
pulttiliitoksella 3 kpl M8 pultteja, kun vastapuolella on koriin kiinteästi hitsattu lappu, tai
pulttiliitoksella 4 kpl M10 pultteja, kun vastapuolella on irtonainen vastaava lappu.
Korikiinnityksen vahvikelapun materiaalivaatimus vähintään 3 mm paksu ja 120 cm2
pinta-ala.
|
Noilla säännöillä voin siis tehdä lain kirjaimen täyttävät kaaret jotka kiinnitetään heti ikkunoitten alapuolelle säännöissä mainitunkokoisilla lapuilla ohueen sivupeltiin (eli koriin) kiinni ja tälläinen rakenne on olevinaan vahvempi kuin Jeepissä tai muissa avovehkeissä oleva alkuperäinen?
Onkos tämä kaarisäännön kyseenalaistaminen noin paha juttu kun siitä pitää käydä ihan anomyyminä kirjoittelemaan? Vai onko vain provoilu tämän keskustelun päätarkoitus?
Siitä vaan vetämään muurahaisia nenään justiinsa sohitusta pesästä...