Lainaus:
quote:
Eli muutama C3:n on ainakin 11sek puolella... ja tuplaturbo mahdollisesti 10 (jos pitoa ja kestävyyttä löytyy)
|
Eli tuo oma kulki 11.0 toisella yrityksellä. Eka oli 13s harj lähtö kun vehje oli juuri saatu nippuun ja ekat metrit ajettiin varikolla. Tokalla 11.0. Katusäädöt; suuttimet, ennakko ym. 10s puolelle olisi tod näk päästy jo silloin -99, mutta ilman essonbaaria 11.0 on kyllä paras.
TT koneessa on varmasti potentiaalia, mutta saa nähdä milloin sitä päästään hyödyntämään. Vaikuttaisi ettei vielä ensi kesänä mennä kovaa, syynä rahasumma, joka menee kampiakselin ja pyörännavan välisiin osiin. Voitte syyttää siitä suoraan valtiota, omistaja/rakentaja/rahoittaja kun on suorittamassa asevelvollisuuttaan kevääseen saakka
Katuslickseistä: ilman niitä <12s kaluston paremmuus ei käy ilmi ajasta. Menee pelkäksi loppunopeuskisaksi. Allekirjoittaneen paras lentokentällä katurenkailla 12.0. Ajasta 1s pois renkaiden ja radan vaihdoksella, loppunopeuden pysyessä koko ajan 194-198 välillä.
Starletista: 1000kg/190hv tekee 5,3kg/hv ja sillä vehje kuin vehje kulkee 161 tason loppunopeuksia. Noilla lopuilla, onnistuneella lähdöllä aika on hyvin tarkkaan tuo 14,0. Tuolla teho/painolla ei juuri pito-ongelmaa ole, eikä alustalla ole niin merkitystä. Eli vessa kuin vessa, reilu 5kg/hv kulkee juuri noin kovaa. Starleteista puheenollen, eikös Soinin vehje ole paljon mielenkiintoisempi kuin laiskanpulskea äffäläinen, 1300cc ja about 2,5s 0-100km/h (9,97s vartilla). Kilvissä, jollei ihan viime aikoina ole poistanut.