Viestiketju: Lada Nivan parantelua
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 21.03.2010, 13:55
IHKULAINEN:n Avatar
IHKULAINEN IHKULAINEN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 148
Perusasetus

Jeps, Täytyypi ettii joku joka noi perät säätää.
Eli onko hammasvälys ja hammaskosketus ainoat arvot jotka pitää säätää (shimmata?) perässä kohdalleen?

Uudet laakerit, tiivisteet ja puristusholkit kyllä löytyy.

Paljonko olis nihin periin sopiva hammasvälys? Entä kuinka kireelle pinjoni mutteri vedetään? Näppituntumalla vai momenttiin?


Tais juu olla akut tyhjähköt kun rupesin vinssailemaan, ja enkä oikeen tiedä ton kakkosakun kunnostakaan. Mutta oli kyllä vastustakin tuosta lumesta. Paikoin jopa kantohanki ja syvyyttä riittävästi Ladalle. Nyt vaan jäi Niva ikävään paikkaan ku eteenpäin ei pääse (pitäis vinssata autotien yli) ja taaksepäin ei kulje ku on pohjasta kiinni. Naapurikin lomilla niin ei saa traktoriakaan avuksi..



On kyllä ihan eri peli tuo Niva Fiiatin koneella ja ruiskulla.
Pystyy ajamaan pienillä kierroksilla kaasu pohjassa auton sammumatta. Vääntöä varmaan tuplasti verrattuna alkuperäiseen. Tovottavasti voimansiirto kestää.


Seuraavaks sitten: Vinssipuskuri, kaaret ja helmapalkit valmiiks. Panssarit pohjaan. Motonetin sporttipenkit kiinni. Lukkojen ja välitysten laitto. Taka-akselin ja tukivarsien vahvistus. Maalaus. Ym-
Ja ohjaustehostinki olis mukava... Näistä sitten lähivuosina taas lisää
__________________
Niva- ei tarvitse katua
Vastaa lainaten