Tarkoitus olisi rakennella Ferozasta omiin rientoihin sopivaa metsäkulkinetta. Kilpiin laite ei tule.
Etupäässä on erillisjousitus ja tarkoitus olisi vaihtaa se jäykkään akseliin. Ajattelin hyödyntää patrolin akselistoja, joista takapään hitsaan lukkoon. Lähinnä siksi patrol, kun tarjolla hyvin ja edullisia. Vinkkejä tai mielipiteitä? Myös kuvalinkit kiinnostaa, missä näkyy eri toteutuksia kierrejousilla.
Konepuoli mietityttää myös... Autossa hyvä 1.6 ruiskukone, mutta riittäkö potku tulevaan käyttöön. Jos mysi koneen ja sovittaisi tilalle jotain alumiini V-6:stä. Kestääköhän Daihatsun jakovaihteisto moista vai pitääkö sekin vaihtaa suosista patrollin vastaavaan?
Kaikki vinkit tervetulleita!!!
Note! This message was posted anonymously!