Näytä yksittäinen viesti
  #843  
Vanha 19.03.2010, 18:53
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Issu Näytä viesti
Osaisko täällä joku vastata tämmöseen että saako kuorma-auton kuljettaja käyttää omaa järkeään tilanteessa johon törmäsin eilen eli Hämeenlinnan väylä klo 16.05 noin 3 astetta lämmintä molemmat kaistat kuivia ja mitä per...... täällä on köröttelee kuorma-auto levittämässä suolaa keskellä parasta ruuhka aikaa. Kyllä ymmärrän että ramppeihin jossa sulamisvedet jäätyy yöllä mutta että kuivalle suoralle tielle. Onko noin jos mestari sanoo että sinne levitetään nyt niin siinä ei kuljettajalla ole nokan koputtamista. Ei ymmärrä.
Huomannut monesti saman turhan touhun. Myöhään illalla taajamassa oli kylvetty mäski tielle, vaan siitä missä taajama päättyy johon päättyy myös suolausalue, alkoikin kuiva tie... Ja eipähän ollu liukas seuraavanakaan aamuna, taajamassa kun taas oli uusi mäski tiellä. Tämä siis Rovaniemellä. Syynähän on tietenkin odotettavissa oleva liukkaus. Siis jäätynyt mäski ellei uutta kierrosta vedetä. Seuraa vain oravanpyörä joka näkyy päättyvän vasta yli viiden asteen pakkasilla.
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja